România a ajuns, la finele lui martie, la 860 de staţii electrice. Totodată, au fost înmatriculate 6.568 de mașini electrice – o creștere de 48% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Potrivit specialiștilor Lektri.co, din punct de vedere al infrastructurii de încărcare, cele mai utilizate încărcătoarele la nivel național sunt cele de tip Type 2, din care există 1.257 unități și CCS/CHAdeMO, cu 268 unități.
„Ritmul de dezvoltare a zonelor metropolitane, din întreaga lume, nu doar din România, ne determină să credem că viitorul nu poate fi decât electric. Orașele au nevoie de strategii durabile de creștere, iar combustibilii fosili nu mai reprezintă o soluție pentru mobilitatea urbană. Acesta a fost motivul pentru care am pornit Lektri.co, pentru a le putea oferi soluții ușor de implementat tuturor celor interesați de construirea unui viitor mai verde”, a declarat Claudiu Suma, CEO Lektri.co.
Toate grupurile mari din energie sunt active în zona de mobilitate electrică, dar și antreprenorii locali au început să investească în acest domeniu, văzut ca unul dintre pilonii principali a tranziţiei energetice.
Lektri.co a devenit în 2019 prima reprezentantă a României în Open Charge Alliance, o alianță globală a industriei de mașini electrice, formată din furnizori de hardware, software, cât și operatori de rețele de încărcare.
Sursă foto: financialmirror.com
COMMENTS ARE OFF THIS POST