Munch România, aplicația de economisire a alimentelor, a fost lansată pentru prima dată în Cluj Napoca. Este o platformă prin care restaurantele, brutăriile, magazinele și hotelurile pot comercializa produsele nevândute, la un preț avantajos. Scopul principal este de a reduce risipa alimentară. Cumpărarea unui Munch nu reprezintă doar o modalitate excelentă de a mânca la un preț redus, ci și o modalitate benefică pentru mediul înconjurător, deoarece aceste preparate ar fi ajuns la gunoi.
Prin intermediul aplicației, puteți cumpăra ”Munch-uri”, adică pachete surpriză oferite la o reducere de 40%, delicatesele din acestea fiind proaspete și de bună calitate.
Munch România își dorește să promoveze o alimentație sustenabilă și să insufle simțul responsabilității sociale prin reducerea risipei alimentare. Comercializarea alimentelor nevândute este o situație în care ambele părți au de câștigat: locurile/restaurantele obțin venituri suplimentare, iar cumpărătorii/oaspeții au acces la alimente/mese de bună calitate la un preț redus.
Aplicația, prezentă în mai multe țări, a fost deja descărcată de peste 80.000 de persoane și astfel comunitatea a prevenit emiterea a aproape 120 de tone de gaze cu efect de seră.
În prezent, următorii parteneri din Cluj Napoca s-au alăturat inițiativei:
- 1568 Bistro
- Culina Nostra
- Brutăria Claudia
- Indigo
- CBC Bistro
- Restaurant Mikó
- Sat în Oraș
- Brutăria Eldi
Orice tip de unitate de alimentație publică se poate alătura inițiativei Munch; primul pas este să completeze formularul de pe site.
Comentariile sunt oprite pentru acest articol