19 aprilie 2024, 14:15

Aplicația Munch, de economisire a alimentelor, a fost lansată și în România

Munch România, aplicația de economisire a alimentelor, a fost lansată pentru prima dată în Cluj Napoca. Este o platformă prin care restaurantele, brutăriile, magazinele și hotelurile pot comercializa produsele nevândute, la un preț avantajos. Scopul principal este de a reduce risipa alimentară. Cumpărarea unui Munch nu reprezintă doar o modalitate excelentă de a mânca la un preț redus, ci și o modalitate benefică pentru mediul înconjurător, deoarece aceste preparate ar fi ajuns la gunoi.

Prin intermediul aplicației, puteți cumpăra ”Munch-uri”, adică pachete surpriză oferite la o reducere de 40%, delicatesele din acestea fiind proaspete și de bună calitate.

Munch România își dorește să promoveze o alimentație sustenabilă și să insufle simțul responsabilității sociale prin reducerea risipei alimentare. Comercializarea alimentelor nevândute este o situație în care ambele părți au de câștigat: locurile/restaurantele obțin venituri suplimentare, iar cumpărătorii/oaspeții au acces la alimente/mese de bună calitate la un preț redus.

Aplicația, prezentă în mai multe țări, a fost deja descărcată de peste 80.000 de persoane și astfel comunitatea a prevenit emiterea a aproape 120 de tone de gaze cu efect de seră.

În prezent, următorii parteneri din Cluj Napoca s-au alăturat inițiativei:

  • 1568 Bistro
  • Culina Nostra
  • Brutăria Claudia
  • Indigo
  • CBC Bistro
  • Restaurant Mikó
  • Sat în Oraș
  • Brutăria Eldi

 

Orice tip de unitate de alimentație publică se poate alătura inițiativei Munch; primul pas este să completeze formularul de pe site.


Creator flexibil de conținut, comunicator cu experiență jurnalistică și cunoscător al tehnologiilor digitale. Detalii pe blog-ul personal și pe LinkedIn.

ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol