CFR Călători a anunțat că circulația mai multor trenuri va fi suspendată, miercuri şi joi, în urma avertizărilor meteorologice privind ninsori şi vânt puternic în sud-estul ţării.
Astfel, pe secţia Bucureşti – Constanţa, se va circula cu locomotive Diesel, în locul celor electrice.
Citește si: Cod galben de viscol în Capitală și alte opt județe
În acest context, vor exista opriri suplimentare pentru preluarea pasagerilor. Miercuri, trenul IR 1583 Bucureşti Nord – Constanţa va avea opriri în staţiile: Mircea Vodă Hm. Poarta Albă h., Basarabi, Murfatlar h. şi Palas, iar trenul IR 1580 Constanţa – Bucureşti Nord va avea opriri în staţiile: Palas, Murfatlar h., Basarabi şi Mircea Vodă Hm, mai arată sursa citată/
Miercuri şi joi, trenul R 8693 Medgidia – Constanţa va circula suplimentar. Trenul se va forma în staţia Medgidia din R 8652 Tulcea Oraş – Medgidia.
Tot miercuri, vor fi suspendate mai multe trenuri: IR 1682, IR 1683Constanţa – Bucureşti Nord şi retur; R 8001, R 8004 Bucureşti Nord – Constanţa şi retur; R 8002, R 8003 Constanţa – Bucureşti Obor şi retur; R 8013 Bucureşti Obor – Feteşti, R 8203, R 8204 Buzău – Constanţa; R 8222 Constanţa – Buzău; R 8201 Buzău – Constanţa – suspendat pe distanţa Buzău– Feteşti; R 8121, R 8122 Bucureşti Nord – Slobozia Veche şi retur, R 8383, R 8385, R 8386, R 8388, R 8392 şi R 8393 Constanţa – Mangalia şi retrur (circulaţia va fi asigurată cu trenurile: R 8380, R 8381, R 8384, R 8389, R 8396, R 8397); R 8580, R 8581, R 8585, R 8586, R 8587 şi R 8588 Ciulniţa – Slobozia Veche şi retur (circulaţia va fi asigurată cu trenurile: R 8151, R 8582, R 8583, R 8584); R 8344 Constanţa – Feteşti – Călăraşi Sud.
De asemenea, circulaţia trenurilor R 8653 şi R 8654 Constanţa – Medgidia –Tulcea Oraş şi retur va fi suspendată miercuri şi joi, când circulaţia va fi asigurată cu trenurile: R 8652, R 8655.
Joi, va fi suspendată circulaţia trenului R 8343 Călăraşi Sud – Feteşti –Constanţa.
„Pentru preîntâmpinarea altor eventuale perturbări în circulaţia feroviară, CFR Călători ia deja următoarele măsuri: asigurarea locomotivelor Diesel de rezervă şi pregătirea materialului rulant pentru circulaţie în condiţii de iarnă; suplimentarea echipelor de intervenţie şi asigurarea personalului necesar pentru deszăpezirea unităţilor proprii (revizii, depouri, etc); pregătirea suplimentară a garniturilor. CFR Călători şi CFR SA ţin în permanenţă legătura operativ cu personalul de serviciu din trenurile aflate în parcurs pentru a se putea lua cele mai bune măsuri pentru asigurarea condiţiilor optime de călătorie”, a arătat sursa citată.
Sursă foto: zf.ro
COMMENTS ARE OFF THIS POST